DOMOV HORIZONT

příspěvková organizace

Strážovská 1096, 697 01 Kyjov

Stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby

Stěžovatel:

–           osoba, které je nebo byla poskytována sociální služba (uživatel)

–           opatrovník nebo podpůrce osoby, které je nebo byla poskytována sociální služba

–           osoba blízká, nemůže-li stížnost podat osoba, které je nebo byla sociální služba poskytována, s ohledem na svůj zdravotní stav nebo proto, že zemřela

–           osoba zmocněná osobou, které je nebo byla poskytována sociální služba

–           člen domácnosti osoby, které je nebo byla poskytována sociální služba, oprávněný k zastupování této osoby podle občanského zákoníku

–           zaměstnanec poskytovatele sociálních služeb

Stížnost může být podána:

osobně:

písemně

elektronicky

telefonicky

anonymně

Stížnost se podává poskytovateli sociálních služeb, proti kterému směřuje, a to ve lhůtě 1 roku ode dne, kdy nastala skutečnost, která je předmětem stížnosti.

Osobně:

kterémukoliv pracovníkovi Domova Horizont

Písemně:

Domov Horizont, p. o

Strážovská 1096

697 01 Kyjov

Vhozením do jedné ze schránek na stížnosti, připomínky a podněty uživatelů Domova Horizont, které jsou umístěny ve vstupních prostorech Domovů A, B, D, dále na chodbě naproti keramické dílny v přízemí Domova C nebo vhození do schránky v průchodu u chráněného bydlení (schránka je označena „Chráněné bydlení“ a je na ní logo Domova Horizont).


Elektronicky, či telefonicky:            

Ředitel Domova Horizont:                            518 614 333   

reditel@horizontkyjov.cz

Vedoucí sociálního úseku:                             518 614 899   

socialni1@horizontkyjov.cz

Sociální pracovníci:                                       518 614 017  

  socialni3@horizontkyjov.cz,

socialni4@horizontkyjov.cz

socialni5@horizontkyjov.cz

Vrchní sestra:                                                 518 614 892   

vrchnisestra@horizontkyjov.cz

Vedoucí aktivizačních a terapeutických

činností:                                                         518 614 891  

  vychova@horizontkyjov.cz

Chráněné bydlení:

chrbzastupce@horizontkyjov.cz

chrbvedouci@horizontkyjov.cz

Anonymně:

vhozením do jedné ze schránek na stížnosti, připomínky a podněty uživatelů Domova Horizont.

 

Dále má Stěžovatel právo obrátit se osobně, písemně, elektronicky či telefonicky se svou stížností:

MIMO DOMOV HORIZONT
ZŘIZOVATELI Domova Horizont

adresa:             Jihomoravský kraj

                        Žerotínovo nám. 3/5

                        601 81 Brno

kontaktní osoba:

JUDr. Libuše Holasová

e-mail: holasova.libuse@kr-jihomoravsky.cz

tel: 541 652 185

 

VEŘEJNÉMU OCHRÁNCI LIDSKÝCH PRÁV – OMBUDSMAN

adresa:             Údolní 39

                        602 00 Brno

e-mail: podatelna@ochrance.cz

tel: 542 542 888

OKRESNÍMU SOUD V HODONÍNĚ

adresa:             Velkomoravská 4

                        695 01 Hodonín

e-mail: podatelna@osoud.hod.justice.cz

tel: 518 307 211

Složka stížností, připomínek a podnětů na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby je vedena na sociálním úseku Domova Horizont a slouží k evidenci všech obdržených stížností. Stížnosti písemně evidují sociální pracovníci. Odpovědnost za řádnou evidenci stížností má vedoucí sociálního úseku.

Stížnosti Stěžovatelů jsou vyřízeny do 30 dnů od doručení, nebo vyzvednutí stížnosti.

Tato lhůta může být v odůvodněných případech prodloužena o dalších 30 dnů. O prodloužení lhůty a důvodech jejího prodloužení je Stěžovatel informován.

Stěžovatel má možnost nahlížet do dokumentace, která je o stížnosti vedena, a pořizovat z ní kopie nebo výpisy.

S každou stížností a stanoviskem k ní je seznámen ředitel Domova Horizont, vedoucí Domova, kde Stěžovatel bydlí.

Po vyřešení stížnosti je Stěžovatel písemně seznámen s výsledkem řešení stížnosti.

Nesouhlasí-li Stěžovatel s vyřízením stížnosti, nebo nebyla-li stížnost vyřízena ve stanovené lhůtě, může ve lhůtě 60 dnů ode dne doručení informace o způsobu jejího vyřízení nebo od uplynutí stanovené lhůty požádat ministerstvo o prověření vyřízení této stížnosti. Více viz § 99b), zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.

Kontakt:

MPSV ČR

Na Poříčním právu 1/376

128 01 Praha 2

Tel: 950 191 111

 

Anonymní stížnosti jsou evidovány, řešeny a výsledek je zaznamenán do složky stížností, připomínek a podnětů na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby.

Stanoviska k anonymním stížnostem, případně přijatá opatření k nim jsou zveřejněna – vyvěšena po dobu 5 pracovních dnů na veřejném místě v Domově Horizont (nástěnka ve vestibulu Domova „C“).

Domov Horizont má právo nezabývat se a neřešit stížnosti, které současně splňují všechny tři níže uvedené podmínky:

  • Stížnost se zabývá stejným tématem jako jiná stížnost, která již byla po prošetření odmítnuta jako neopodstatněná a nezakládající se na pravdě.
  • Tato stížnost je podána ve lhůtě do jednoho měsíce od předchozí stížnosti.
  • Tuto stížnost podává stejná osoba, jako předchozí stížnost.
Přejít nahoru